Arbeta hos oss

Hos Pharm Assist arbetar du i ett erfaret team där vi utvecklas tillsammans och delar med oss av våra kunskaper. Som ett mindre företag kan vi erbjuda en flexibel miljö med korta beslutsvägar.

När vi har lediga tjänster, hittar du annonsen nedan. Du är också välkommen att skicka en öppen ansökan till info@pharmassist.se.

Pharm Assist söker en administrativ assistent

Om företaget

Pharm Assist är ett väletablerat konsultföretag som erbjuder tjänster inom områdena läkemedel och medicinteknik.

Vi är bland annat verksamma inom Regulatory Affairs, Quality Assurance, Medical Writing och Pharmacovigilance. Bland våra kunder återfinns små och stora läkemedelsföretag liksom företag inom medicinteknik och kosmetika. Vi har för närvarande 18 medarbetare.

Arbetsbeskrivning

Vi söker en administrativ assistent på heltid eller deltid (75%). Du kommer vara assistent till ekonomichefen och hjälpa till med betalningar, projektrapportering och bokföring. Du kommer dessutom att ta hand om dagliga driften av kontoret. Detta innebär t.ex. att ansvara för telefonväxeln, kontorsutrustning, inköp av kontorsmaterial, m.m.

Din bakgrund

Vi söker en person med grundläggande ekonomiska kunskaper, bra datorvana (ordbehandling och kalkyl) och erfarenhet av att arbeta som assistent. Det är i övrigt meriterande om du har bra kunskaper i Microsoft Windows och Internet och även kan fungera som intern support för våra övriga medarbetare.

Som person är du noggrann och strukturerad samt har lätt för att samarbeta med andra människor. Det är viktigt att du har lätt för att uttrycka dig på svenska och engelska i både tal och skrift.

Tillträde

Snarast eller enligt överenskommelse.

Kontaktpersoner

Ekonomichef: Håkan Hjortzén 018-71 32 00 / 076 346 12 32

Om ansökan

Sänd din ansökan senast den 16/9 till ansokningar@pharmassist.se

Vi går igenom inkommande ansökningar löpande och rekryteringen kan komma att avslutas innan sista ansökningsdatum.